Tuesday 11 October 2011

hari nie mcm2 yg jd kt sek..huhuhu...ad mber aku gado..hahaha...mcm xcaye tp nie antra boy ngn gurl..hurmm rugi btol aku xtgk sbb wktu 2 aku ad hal..rugi3..hahaha...truk tol aku..ptotnye aku mrh bkn lg nk tgk..hahaha...haa ari khms da exam tp nsb bek just exam bm huh slmt aku..aku bkn ready lg nk exam sbbnye mls nk stdy hehehe...trukkn aku nie..huhuhu..tp stkt nie alhamdulillah la aku stdy sumenye msok..huhuhu...kire ok la 2 kn..n pg td kt sek ad la buat expriment fzik..huh mmg best la wlaupn smple..aku pnye la tiup bnyk kali tp xjd2..bile aku da geram sgt2 aku tnye ckgu cara yg btol then ble ckgu tnjukkn aku try buat..pas 2 jadi..wahhhh seronok la plak..hehehe...mcm2 ragam mbe2 aku yg buat 2 hepi sgt la weyh..smpai trgelak2 ktorg buat..huhu...klu aku bwk kamera td msti best..huhu..dlm kul 2lbh reca bio dtg klas ckp klas btal..haha..ape lg hepi sakan la dak2 bio..huhu..sbbnye bnda 2 la yg diorg hrapkn..hihihi..trnsuk aku..huhuhu...skurang2nye aku dpt la stdy sndri...haa da trlalu lme aku mbebel nie..hihihi..biasa la blog aku,so ske hati aku la nk post pe..tol ark??huhuhu..k la time 2 stdy...:)

No comments:

Post a Comment