Wednesday 21 December 2011

holiday...

assalamualaikum...

hey u all....okey ari nie aku nk stry sal aku g brcuti g kuantan...
aku xad tmpt lain da nk g cuti2...so g kuantan je..
aku g sne dgn spupu aku...
hari jumaat ptg aku lpak dkt pntai balok...
time 2 angin mmg kuat n air kotor...
mklum la musim hujan...

ari ahd aku still g pntai tp dkt pntai batu hitam...
kt situ pun angn still kuat tp lbh kuat brbndg ari jumaat...
time kt batu hitam nie ad la yg xsdp mmndg...
korng nk tau x knpe??
sbb ad melayu celup..
hahaha...
mksd aku org mlyu yg pkai baju xckup kain...
da la pkai ktat2...
ya allah...
pas 2 prngai mcm org da khwn..siap pluk2 lg...

so brtaubt la krg2 k...

ok...ari 2 aku lpak dgt brjaya megamall..
rmai jgak org kt situ...
kebetulan hari natal akn mnjelang xlme lg...
so megamall pun da dihias ala2 hari natal...
sweet jgk la...
so 2 je la yg aku buat slma aku kt kuantn...
bye2...u allz...




No comments:

Post a Comment